Det nærmer seg avspark for Dalacup 2025 og vi håper alle gleder seg til turnering på Sveum Idrettspark. Kampoppsettet finner du nederst på denne siden.
For de som kanskje ikke har vært hos oss tidligere er adressen:
Sveumvegen 2, Brumunddal.
Kontaktpersoner under turneringen: Anne Engh – 913 21 587 og Kristian Byenstuen 911 76 895
Det benyttes følgende parkeringer under Dalacup:
Hovedparkering på Sveum, grusbane bak hovedbane, parkering bak steintribune, FUS Barnehage og Fagerlund Barneskole.
Parkering ved cupen koster 50,- og billetten inkluderer en kopp kaffe.
Er parkeringsplassen full vil dere isåfall bli dirigert videre til en av de andre plassene. Parkeringene nærmest anlegget fylles først. Det er ikke lov å stå langs vegen utenfor Sveum eller langs veiene i boligfeltene i områdene rundt Sveum
Det er naturligvis heller ikke lov å benytte kundeparkeringen på Spar Sveum på lørdag for de som skal på turnering.
Vi oppfordrer til bruk av Vipps ved all betaling av parkering, kiosk osv.
Klargjør gjerne Vipps før parkering så går det raskere for alle sammen.
Vippsnummer #689179 «Brumunddal Fotball».
Vi har flere kiosker åpne både lørdag og søndag og her er det muligheter for å kjøpe kaffe, vafler, is, pølser, hamburgere og vanlige kioskvarer.
I tillegg har vi egen pizzavogn fra Pizzabakeren pluss besøk fra Godterigubben – Dermed er det ingen grunn til å ta med seg egen matpakke i år heller.
Vi har naturligvis både kortterminaler og Vipps i kioskene.
Klubbhuset er åpent under hele turneringa og det er mulighet for å sette seg ned og nyte både mat og drikke her.
Sport1 stiller med eget telt på området med mulighet for å gjøre en god handel på diverse fotball- og sportsutstyr.
Ved ankomst på Sveum så stikk innom sekretariatet og gi oss beskjed om at laget ditt er på plass.
Sekretariatet er i plan U i det nye garderobeanlegget.
Dere trenger ikke å registrere spillere i Profixio, men fint om dere tar med en liste over lagets spillere slik premieutdelingen foregår uten for mye ventetid.
Vi har i enkelte klasser mange påmeldte lag og dette kan resultere i at ventetiden mellom hver kamp varierer. Vi har forsøkt å lage ett så optimalt kampoppsett som mulig ut ifra de mange forskjellige hensynene det er å ta.
Alle lag vil få minimum 3 kamper – maks 4. Sjekk kampoppsettet nøye.
Vanlig reglement for barnefotballen gjelder.
Det er trangt imellom banene enkelte steder. Vi oppfordrer tilskuere til å plassere seg slik at det er god plass til reserver, trenere og lagledere og gjerne på motsatt side av banen der hvor dette er mulig.
På banen med 3’er på søndag regner vi med at det blir fullt over hele gresset med spillere, trenere, lagledere, familie og øvrig heiagjeng. Vi oppfordrer alle til å vise hensyn og heie litt på alle spillerne.
Merk at det ikke er lov til å sette fra seg campingstoler og bord inne på kunstgressdekke.
Etter lagets siste kamp er det premieutdeling umiddelbart.
Ta med dere laglister til de som står ved scena så ropes dere opp fortløpende og får premie.